Τετάρτη 12 Νοεμβρίου 2008

Ο ΠΑΠΑΣ Ο ΠΑΧΥΣ...

No more Bullshiting please...
Yes!!! It is a disease and Yes we appreciate your contribution W.H.I.V.S.I.V. for bringing us true, everyday life stories from the hood..

Όχι δεν έχω σκοπό να γράψω για το Βατοπέδι και τους παπάδες τους παχιούς (
sic)…Όταν έκραζα για το παγκάρι και τους εράνους με χαρακτήριζαν άθεο… Βρε ούστ, λαμόγια…

Ο τίτλος παραπέμπει στο πιο χαρακτηριστικό στοιχείο του Έλληνα πολίτη…και ειδικά τα τελευταία 1-2 χρόνια..Μιλάμε για πολύ σύγχρονο disease….Τί?? Ακόμα δεν το πιάσατε??

Φυσικά και μιλάμε για το φαινόμενο του ΠΑ-ΠA…

Αυτόν που πουλάει πλέον ακόμα και ο πατέρας στο παιδί του..Παπάς παντού..Ακούς από εδώ, ακούς από εκεί και τελικά δεν αλλάζει τίποτα…Πως γίνεται αυτό??? Εύκολα….Όλοι,καλύτερα σχεδόν όλοι, πουλάνε ΆΠΕΙΡΟ ΠΑΠΆ…Στα πάντα και για τα πάντα…Στη δουλειά, στις σχέσεις, στην καθημερινή επαφή και το χειρότερο από όλα στον ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ… Πουλάνε παπά στον εαυτό τους..Δεν ακούγεται απίστευτο?? Kι όμως είναι αληθινό πέρα ως πέρα…. Ψευτοκυριλέδες, δήθεν επιχειρηματίες, γκόμενοι/ες, πλούσιοι με leasing βρίσκονται παντού. Πλέον καθώς κυλάει η μέρα σου και προσπαθείς να έχεις το μυαλό σου συγκεντρωμένο και τα μάτια σου ανοιχτά συνειδητοποιείς ότι σου πουλάει παπά και ο πιο απίθανος τύπος..Έχει χαζέψει ο κόσμος..Όλοι σε θεωρούν ηλίθιο…(Ευτυχώς όχι οι φίλοι σου ,όχι ακόμα τουλάχιστον)…Σου πουλάει παπά ο υπάλληλος σου και επειδή εκείνη την ώρα εσύ έχεις τον νταλκά σου φεύγει και νοιώθει και υπερήφανος και σίγουρα θα το λέει και στους άλλους ότι το αφεντικό δεν πήρε χαμπάρι τον παπά…Μιλάς με επιχειρηματίες, με στημένα και καλοδουλεμένα μαγαζιά και επιχειρήσεις, και σου τρίβουν τον παπά στη μούρη…Είναι συγκλονιστικό..Σε κοιτάει στα μάτια σου λέει τις μαλ@#$ες του,τον κοιτάς και του λές ότι «κ.Μαλάκα,καταλαβαίνω ότι μου πουλάς παπά τώρα οπότε κόφ’το» και αυτός ορκίζεται ότι είναι ειλικρινής και συνεχίζει να σου πουλάει παπά…Όσοι με γνωρίζουν ξέρουν πόσο καιρό εργάζομαι,αν είμαι καλός ή κακός στη δουλειά μου και αν γνωρίζω τι γίνεται στην πιάτσα…Έχω λοιπόν να το λέω για ένα συνομήλικο συνάδερφο τον οποίον συνάντησα τυχαία και στην κλασσική ερώτηση «Πως πάνε οι δουλειές ρε μαλάκα???» ο τύπος έχει φορέσει το ράσο,έχει πάρει το θυμιατό και μου πουλάει τόσο παπά που δεν μπορούσα να το πιστέψω…Πραγματικά ΔΕΝ μπορούσα να το πιστέψω….Ο Τζανετάκος της σχολής μας, σε περίοδο απόλυτης οικονομικής κρίσης και πλήρους κατασκευαστικής επιβράδυνσης είχε ένα γραφείο μόνος του και εκείνη την περίοδο έκανε 4 ανακαινίσεις,2 μελέτες και σήκωνε και 3 οικοδομές…..χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα…..Why dude??? why???? tell this bullshit to a lawyer….Not to a colleague of yours….For god's shake…..Και λογικά θα μου πείτε όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια, δεν είναι στάνταρ ότι σου πουλάει παπά….Κι όμως η επαλήθευση του παπά ήρθε από 4 διαφορετικά άτομα εκ των υστέρων….

  • Συζήτηση με μικρότερη δικηγόρο…. Κλασσική ερώτηση…….."Πως πάει η δουλειά Κα Παπαρίδου?»…-Δεν έχω καθόλου χρόνο… Καίγομαι..Σήμερα να καταλάβεις δεν πρόλαβα να πάω ούτε για κατούρημα…..

Μάλιστα….

  • Γκόμενα αφού έχεις χαμουρευτεί και τα σχετικά…«Πρώτη φορά μου συμβαίνει αυτό!!!!Δεν κάνω τέτοια συνήθως…»

Όλως τυχαίως σε 10’ έχουν καταρριφθεί οι αναστολές της και είναι στο κρεβάτι σου….και εσύ νοιώθεις τυχερός που την πρώτη φορά που της έτυχε ήσουν εσύ παρόν.. Βρε ξανά ούστ!!!

Ο απόλυτος παπάς παντού!!!!

Το πλέον κλασσικό παράδειγμα,απλό και καθημερινό….

Τηλεφωνείς κάποιον για δουλειά που πρέπει να γίνει και είναι δικιά του υποχρέωση…

ΕΣΥ:Α-ΑΥΤΟΣ:Β

Α:- ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ?? 2 ΜΕΡΕΣ ΣΕ ΠΑΙΡΝΩ ΤΗΛ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΣΗΚΩΝΕΙΣ

(1ος ΠΑΠΑΣ,ΓΙΑΤΙ ΚΙ ΕΣΥ ΕΙΧΕΣ ΞΕΧΑΣΤΕΙ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟΝ ΠΗΡΕΣ ΤΟΝ ΠΗΡΕΣ ΜΙΑ ΦΟΡΑ..ΤΟ 2 ΜΠΑΙΝΕΙ ΓΙΑ ΕΜΦΑΣΗ). ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΜΕ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΕΚΚΡΕΜΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ Κ. ΡΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ??

Β:- ΕΛΑ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ.ΘΑ Σ’ΕΠΑΙΡΝΑ ΣΗΜΕΡΑ (2ος ΠΑΠΑΣ), ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΜΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙ (3ος ΠΑΠΑΣ). ΗΤΑΝ ΝΑ ΠΑΜΕ ΑΥΡΙΟ (4ος ΠΑΠΑΣ) ΑΛΛΑ ΧΑΛΑΣΕ ΤΟ ΦΟΡΤΗΓΑΚΙ ΠΟΥ ΕΧΩ ΤΑ ΕΡΓΑΛΙΑ ΜΕΣΑ (5ος) ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΑΥΤΟΥ Ο ΒΟΗΘΟΣ ΜΟΥ Ο ΙΒΑΝ ΕΦΥΓΕ ΑΛΒΑΝΙΑ ΓΙΑΤΙ ΠΕΘΑΝΕ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΟΥ(6ος)….ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΑΤΥΧΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ ΜΟΥ…(ΜΠΙΝΕΛΙΚΙ ΠΑΠΑΣ ΓΙΑ ΕΜΦΑΣΗ)..ΑΛΛΑ ΤΙ ΝΑ ΠΕΙΣ,ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ,ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΑΦΗΝΑ ΝΑ ΦΥΓΕΙ???(ΠΑΠΑΣ,ΡΗΤΟΡΙΚΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΥΜΠΟΝΟΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΑΣ)..

Α:- ΟΧΙ ΡΕ ΦΙΛΕ,ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ (ΠΑΠΑΣ,ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΡΙΜΑ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ..ΤΙ ΣΟΥ ΕΤΥΧΕ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ??).ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΤΟΥ ΕΙΠΑ ΤΟΥ ΡΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ ΟΤΙ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΠΑΜΕ ΝΑ ΤΟΥ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΚΚΡΕΜΟΤΗΤΑ (ΠΑΠΑΣ ΤΡΕΛΟΣ!!!ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΜΙΛΗΣΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΡΗΤΡΟΠΟΥΛΟ!!!)..ΔΕΣ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΡΕ ΜΛΚ…ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ….

Β:-ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΡΕ ΓΜΤ..ΚΑΛΑ ΘΑ ΔΩ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΠΑΡΩ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ…(ΤΕΛΕΙΩΤΙΚΟΣ ΠΑΠΑΣ!!!!!Α-Π-Ο-Κ-Λ-Ε-Ι-Ε-Τ –Α-Ι ΝΑ ΣΕ ΠΑΡΕΙ ΤΗΛ….ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ!!!!)ΠΑΝΤΩΣ ΑΝ ΟΧΙ ΑΥΡΙΟ ΠΕΣ ΤΟΥ ΜΕΘΑΥΡΙΟ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΚΕΙ ΣΤΑΝΤΑΡ (ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΠΑ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΕΙ ΑΥΡΙΟ!!!).ΑΦΟΥ ΜΕ ΞΕΡΕΙΣ ΡΕ ΜΛΚ,ΔΕΝ ΣΕ ΕΧΩ ΚΡΕΜΑΣΕΙ ΠΟΤΕ..(ΜΟΛΙΣ ΣΕ ΕΧΕΙ ΚΡΕΜΑΣΕΙ ΕΝ ΤΩ ΜΕΤΑΞΥ!!!). ΘΑ ΣΕ ΠΑΡΩ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ (ΕΛΕΟΣ ΡΕ ΦΙΛΕ,ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΠΑΠΑ!!!!)

Α:-ΚΑΛΑ ΡΕ ΜΛΚ..ΔΕΣ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ…ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!(ΜΑΛΑΚΑ….ΠΑΠΑΣ)

Ειλικρινά αν νομίζετε ότι είμαι υπερβολικός τότε περιμένω τα σχόλια σας….Πραγματικά νοιώθω ανά πάσα στιγμή ότι το όλο σύστημα στηρίζεται στον παπά….Ξέρουμε ποιοι μας τον πουλάνε αλλά ο καθένας μας νομίζει ότι ο άλλος δεν τρώει τον δικό μας….Αυτή αυταπάτη έχει σαν αποτέλεσμα όλοι να τον πουλάνε και κανείς να μην τον τρώει τελικά!!!! Είναι τελείως οξύμωρο αλλά είναι ότι πιο κοντινό σαν περιγραφή ισχύει την περίοδο αυτή….και ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω το γιατί…και κυρίως δεν μπορώ να καταλάβω που θα πάει αυτό το πράμα….

Όλοι δουλεύουν και κανείς δεν έχει λεφτά…

Κανείς δεν έχει λεφτά και τα καζίνο-μπουζούκια είναι γεμάτα!!!

Όλοι έχουν ομαδάρες τον Σεπτέμβριο και τον Ιανουάριο κάνουν 13 μεταγραφές!!!

Όλοι γουστάρουν τον Ομπάμα αλλά μακριά από εμάς!! Σκεφτείτε έγχρωμο υποψήφιο πρωθυπουργό στην Ελλάδα!!!

Όλοι πιάνουν το στοίχημα αλλά κανείς δεν πάει να πληρωθεί γιατί τελικά έπαιξε άλλη ομάδα από αυτή που νόμιζε!!!

Everybody fucks in this town except me!!!

Δεν ξέρω, ίσως εγώ είμαι ο υπερβολικός της υπόθεσης αλλά θα το χαρακτήριζα την μάστιγα των ημερών μας!! Κάτι πρέπει να γίνει με τον παπά γιατί ο παπάς μας οδήγησε σε αυτήν την κρίση αν το καλοσκεφτείτε!!!

Θα μπορούσα να πω πολλά αλλά μάλλον σας έχω κουράσει ήδη …

Άλλωστε που ξέρεις, μπορεί να σας πουλάω και εγώ παπά για να το παίξω έξυπνος!!!!

3 σχόλια:

Erisadesu είπε...

όχι αυταπάτη αΠΑΠΑτη.
δεν έχω ξαναδιαβάσει τόσο πετυχημένο ποστ (1ος ΠΑΠΑΣ)τελικά εσύ αδικήθηκες (2ος ΠΑΠΑΣ)διαβάζω το βλόγκ κάθε μέρα και πρώτη φορά διαβάζω κάτι τόσο αστείο (τελειωτικός ΠΑΠΑΣ)

εγώ πάντως πουλάω την ξαδέρφη μου την δικηγορίνα.

Ανώνυμος είπε...

σ'ευχαριστω παρα πολυ για τα καλά σου λόγια (παπάς)και ελπίζω να εννοείς έστω το 10% από αυτά που λες!!!Πάντως αν κρίνω από το πνεύμα του σχόλιού σου μπορώ με βεβαιότητα να πω ότι είσαι και γ..ώ τα άτομα!!!και μόνο που είσαι fun του blog (βλογκ????σε παρακαλώ...) αρκεί για να μας δείξεις το συγκλονιστικά υψηλό (παπάς με γλύψιμο μαζί!!) σου επίπεδο και το χιούμορ σου!!!
Τα σέβη μου....

Pitbullina είπε...

Για μια ακόμα φορά έκανες πολύ εύστοχο συλλογισμό (παπας) (jk) και σχολιασμό της Ελληνικής κουλτούρας μας (only in Greece, που λέμε). Μετά απο τη κουβέντα που κάναμε πρόσφατα, κάποια επαγγέλματα (το δικό μου) δυστυχώς επιβάλλουν το PhD στον παπά.. don't hate da playa..

Ο διάλογος Α-ΨΟ-ΓΟΣ. Θα'πρεπε να γράφεις για το Nitro.